Salgsbetingelser

Salgsbetingelser for 4. Maj Kollegiets Venner

1. Betaling

Når du melder dig ind i "4. Maj Kollegiets Venner", betales der et årligt medlemskontingent. Betalingen kan ske via bankoverførsel eller MobilePay. Medlemskabet fornyes automatisk hvert år. Hvis du har tilmeldt dig abonnement via MobilePay, trækkes medlemskontingentet automatisk fra din konto. Ellers vil du modtage en e-mail med en opkrævning. Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkluderer eventuelle afgifter og moms, hvor relevant.

2. Fortrydelsesret

Som medlem af "4. Maj Kollegiets Venner" har du ret til at fortryde dit medlemskab inden for 14 dage efter indmeldelse uden begrundelse. For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os din beslutning via e-mail eller brev inden for fortrydelsesfristen.

3. Returnering

Da medlemskabet i "4. Maj Kollegiets Venner" er en tjenesteydelse, der leveres digitalt, er der ingen fysiske varer, der skal returneres. Hvis du fortryder dit medlemskab inden for fortrydelsesretten, vil vi refundere dit medlemskontingent uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Refunderingen vil ske med samme betalingsmiddel, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet.

4. Klagehåndtering

Hvis du har en klage over dit medlemskab eller de ydelser, vi leverer, bedes du kontakte os via e-mail eller telefon. Vi bestræber os på at besvare alle klager inden for 14 dage. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning via Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan også benytte EU-Kommissionens online klageportal på http://ec.europa.eu/odr.